09124464920 - 02155317489

مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 بهمن 1399 در ساعت 26 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجموعه آراز سقف مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه اجرای سقف شیروانی و آردواز به انجام رسانده است و در تمامی پروژه ها نیز با توجه به بکارگیری از با کیفیت ترین متریال ها و همچنین در نظر گرفتن هزینه های مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

سقف هر سازه ای از مهمترین بخش های آن محسوب میگردد و باید در اجرا و ساخت سقف ها به شرایط آب و هوایی و موارد دیگر توجه زیادی شود تا بتواند در مواجهه با هر گونه عاملی مقاومت خوبی را آن هم در بلند مدت از خود نشان دهد. سقف ها از لحاظ طراحی به دو دسته سقف های صاف که در کلان شهرها و شهرهای کوچک مورد استفاده میگیرند  و سقف های شیروانی که در مناطق بارانی  کشور  کاربرد دارند تقسیم بندی میشوند.  در این مطلب قصد داریم تا به مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف بپردازیم و اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تمایل دارید تا نسبت به تفاوت های این دو اطلاعاتی را کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید.در مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف ابتدا ابتدا بهتر است تا به تفاوت اصلی آنها با یکدیگر بپردازیم.

کیفیت و سرعت انتقال آب از تفاوت های اصلی سقف شیروانی و صاف

در مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف  باید به تفاوت مهم آنها یعنی عملکرد هر یک در انتقال آب اشاره کنیم. یکی از تفاوت های  سقف شیروانی و سقف صاف که از اصلی ترین تفاوت های آنها نیز محسوب میشود مربوط به انتقال آب به بیرون از سازه مربوط میشود. با توجه به شکل ظاهری هر یک از این سقف ها به خوبی میتوان پی برد که اجرای سقف شیروانی در مناطق پر بارش مانند مناطق شمالی بی دلیل نیست و میتواند به خوبی و با قدرت و سرعت بسیار بیشتری نسبت به سقف های صاف آب و یا برف را از روی خود به بیرون از سازه انتقال دهد. این سقف ها به محض برخورد باران و به طور کلی نزولات آسمانی سریعا آنرا از روی خود به سمت بیرون هدایت میکنند و همچنین طراحی آنها به گونه ای است که لبه های بیرون زده آنها میتواند آب را بدون اینکه دیوارها خیس و نمور شوند به سمت بیرون هدایت کند. اما سقف های صاف اینگونه نیستند و در انتقال آب به میزان قابل توجهی از سقف های شیروانی کند تر عمل میکنند.

زمان ، روش و هزینه اجرای سقف شیروانی و صاف متفاوت است

برای مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف باید به عوامل دیگری نیز که باعث تفاوت این دو با یکدیگر شده نیز بپردازیم. زمان اجرای سقف شیروانی در مقایسه با سقف صاف به مراتب بالاتر است و در مدت زمان کوتاه تری به پایان خواهد رسید که این خود یک مزیت محسوب میشود. روش و نحوه اجرای سقف شیروانی به مراتب  اسان تر از اجرای سقف صاف است و  همین موضوع باعث شده تا در سرعت اجرا نیز تاثیر گذار باشد و همچنین نیروی انسانی کمی نیز بدین منظور و برای ساخت و  اجرا مورد استفاده قرار گیرد. اما یکی دیگر از تفاوت های میان سقف شیروانی و صاف به هزینه های ساخت و اجرا مربوط میگردد. در این مورد نیز قیمت اجرای سقف شیروانی به مراتب بهتر از سقف های صاف است. بهترین قیمت اجرای سقف شیروانی را از شرمت آراز سقف بخواهید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
اشتباهات رایج در ا جرای آردواز

اشتباهات رایج در ا جرای آردواز

آراز سقف تا کنون پروژه های زیادی را برای سازه ها و ساختمان ها به انجام رسانده است و در تمامی پروژه ه ...
مراحل اجرای اردواز و نصب آن

مراحل اجرای اردواز و نصب آن

آراز سقف کلیه پرسنل مورد نیاز برای اجرای آردواز و همچنین اجرای شیروانی را از میان بهترین و حرفه ای ت ...
همه چیز درباره اجرای اردواز

همه چیز درباره اجرای اردواز

برای اجرای آردواز و همچنین سقف شیروانی در صورتیکه به یک تیم زبده و حرفه ای نیاز دارید کافیست تا با ک ...
مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

در صورتیکه قصد اجرای سقف شیروانی با بهترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و زیر نظر مهندسان و پرسنل ...
مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

مجموعه آراز سقف مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه اجرای سقف شیروانی و آردواز ...
کاربرد سقف شیروانی

کاربرد سقف شیروانی

آراز سقف از مجموعه هایی است که با در اختیار گرفتن کارشناسان مجرب و همچنین ابزار  آلات پیشرفته ا ...
فواید سقف شیروانی‌

فواید سقف شیروانی‌

آراز سقف از مجموعه های فعال و البته قدیمی در زمینه اجرای سقف شیروانی میباشد که با توجه به بکارگیری ا ...