09124464920 - 02155317489

مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 بهمن 1399 در ساعت 46 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در صورتیکه قصد اجرای سقف شیروانی با بهترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و زیر نظر مهندسان و پرسنل مجرب و کار آزموده را دارید پیشنهاد میکنیم تا با آراز سقف که جزو مجموعه های قدیمی و فعال در این زمینه میباشد تماس حاصل نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

سقف های شیروانی جزو پر کاربرد ترین سقف ها در برخی از مناطق کشور که میزان بارندگی در آنها بسیار زیاد است به شمار میرود. دلیل اجرای سقف شیروانی در این مناطق نیز انتقال بسیار خوب آب باران از روی سقف به سمت بیرون از ساختمان به دلیل شیبدار بودن است. مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی با مصالحی که برای ساخت و اجرای دیگر سقف ها همچون سقف صاف مورد استفاده قرار میگیرد متفاوت است  که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت. کلیه مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی  متناسب با مراحل اجرا متفاوت خواهد بود. اولین مرحله ای که برای اجرای سقف شیروانی باید طی شود تا سپس نسبت نوبت به ساخت و قرار دادن سقف برسد زیر سازی میباشد. زیر سازی ها برای اجرای سقف شیروانی باید انجام شود که این زیرسازی نیز با فلز انجام میشود. فلز تنها و مستحکم ترین مصالح ساختمانی است که برای زیر سازی استفاده میشود و میتواند از بروز هر گونه لغزش و تکانی جلوگیری به عمل آورد و همچنین در صورتیکه فلز ضد زنگ استفاده شده باشد به هیچ وجه فرسوده نیز نخواهد شد.

اجرای سقف شیروانی با انواع تایل ها

در اجرای سقف شیروانی بعد از زیر سازی های انجام شده نوبت به استفاده از تایل ها میرسد که پوشش ظاهری آنرا نیز تشکیل میدهند و از مراحل مهم نیز محسوب میشود. انواع و اقسام تایل  ها برای اجرای سقف شیروانی مورد استفاده قرار میگیرند که میتوان به مهمترین آنها یعنی تایل های فلزی، چوبی، سفالی اشاره نمود. البته توجه داشته باشید که تایل های دیگری نیز وجود دارند که از متریال های دیگری در ساخت خود بهره برده اند اما سه نوع تایل یاد شده از پر کاربرد ترین تابلها محسوب میشوند. مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی بر اساس شرایط، سلیقه و بودجه کارفرما انتخاب میشوند و مجری بر اساس توافقی که با کارفرما حاصل میکند بهترین متریال ها و تایل ها را مورد استفاده قرار میدهد. بهترین راهکار برای انتخاب مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی توجه به شرایط میباشد. به طور مثال ممکن است در مکانی با توجه به این که امکان آتش سوزی در آن زیاد است استفاده از تایل های چوبی نتواند گزینه مناسبی محسوب شود.

مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانیباید با کیفیت باشند

در اجرای سقف شیروانی بسیار مهم است که از مصالح با کیفیتی استفاده شود زیرا این سقف ها در معرض شرایط آب و هوایی گوناگون قرار میگیرند که از این رو باید  مجری کار تنها مصالحی را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی در صورتیکه کیفیت بالای داشته باشند دیگر کمتر نیاز به ترمیم پیدا خواهد کرد و میتوان از این بابت اطمینان کامل را حاصل نمود.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
اشتباهات رایج در ا جرای آردواز

اشتباهات رایج در ا جرای آردواز

آراز سقف تا کنون پروژه های زیادی را برای سازه ها و ساختمان ها به انجام رسانده است و در تمامی پروژه ه ...
مراحل اجرای اردواز و نصب آن

مراحل اجرای اردواز و نصب آن

آراز سقف کلیه پرسنل مورد نیاز برای اجرای آردواز و همچنین اجرای شیروانی را از میان بهترین و حرفه ای ت ...
همه چیز درباره اجرای اردواز

همه چیز درباره اجرای اردواز

برای اجرای آردواز و همچنین سقف شیروانی در صورتیکه به یک تیم زبده و حرفه ای نیاز دارید کافیست تا با ک ...
مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

در صورتیکه قصد اجرای سقف شیروانی با بهترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و زیر نظر مهندسان و پرسنل ...
مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

مجموعه آراز سقف مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه اجرای سقف شیروانی و آردواز ...
کاربرد سقف شیروانی

کاربرد سقف شیروانی

آراز سقف از مجموعه هایی است که با در اختیار گرفتن کارشناسان مجرب و همچنین ابزار  آلات پیشرفته ا ...
فواید سقف شیروانی‌

فواید سقف شیروانی‌

آراز سقف از مجموعه های فعال و البته قدیمی در زمینه اجرای سقف شیروانی میباشد که با توجه به بکارگیری ا ...