09124464920 - 02155317489

فواید سقف شیروانی‌

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 بهمن 1399 در ساعت 47 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آراز سقف از مجموعه های فعال و البته قدیمی در زمینه اجرای سقف شیروانی میباشد که با توجه به بکارگیری از مصالح با کیفیت و همچنین روش های اصولی برای ساخت و اجرا توانسته رضایت مشتریان خود را جلب و کیفیت کار را نیز تضمین نماید.

سقف هر سازه ای یکی از مهمترین بخش های آن است و در ساخت و اجرای آن باید دقت زیادی به خرج داده شود. هر گونه اشتباه و نقصی در اجرای سقف میتواند عمر آن را کوتاه و یا مشکلات دیگری را به وجود آورد که شاید جبران ناپذیر نیز باشد. از آنجایی که کشور ما چهار فصل است نمیتوان برای هر منطقه و شهر از کشور یک نوع  سقف را برای هر سازه ای به کار برد. از انواع سقف هایی که برای مناطق شمالی کشور مورد استفاده فراوانی دارد و به خوبی با آن آشنایی داریم سقف شیروانی میباشد. اجرای سقف شیروانی در این مناطق ضروری است و فواید زیادی را نیز به وجود می آورد. فواید سقف شیروانی چیست؟ یکی از مهمترین فواید سقف شیروانی مربوط به شیب دار بودن آن است. شیبی که برای اجرای سقف شیروانی در نظر گرفته میشود میتواند یک فایده و مزیت بزرگ را برای سازه بوجود آورد و آن هم انتقال آب از روی سقف به سمت بیرون میباشد.

سقف شیروانی بهترین عایق در برابر سر ما و گرما

یکی از فواید سقف شیروانی که میتواند در انرژی مصرفی برای گرم نکاه داشتن و همینطور خنک کردن فضای داخلی سازه نقش بسزایی داشته باشد عایق بودن آن است. سقف های شیروانی عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما محسوب میشوند و  در نتیجه انرژی بسیار کمی را هدر خواهند داد که در نهایت هزینه انرژی مصرفی نیز کاهش خواهد یافت. در  هر سازه ای بخصوص سازه های بزرگ که گرم کردن و همچنین خنک کردن فضای داخلی آنها کار دشواری است باید از پوشش هایی برای سقف استفاده شود که بتوانند کمترین هدر دهی انرژی را داشته باشند. سقف شیروانی برای سازه های بزرگ بهترین گزینه محسوب میشود و میتواند انرژی مصرفی بسیار کمی را چه در سرما و چه در گرما هدر دهد.

سبک و مقاوم بودن از فواید مهم سقف شیروانی

یکی دیگر از مهمترین فواید سقف شیروانی  که بسیار مهم نیز هست و میتواند امنیت و پایداری سازه را تضمین کند سبک و مقاوم بودن آن است.  اجرای سقف شیروانی با توجه به سبک بودن متریال های به کار رفته در ساخت سقف به مراتب آسان تر میباشد و مجری سقف با سرعت بیشتری میتواند پروژه را به اتمام برساند. از دیگر فواید سقف شیروانی که با سبک بودن متریال ها ایجاد میشود ایجاد وزنی کمتر برای کل سازه میباشد. همانطور که گفته شد متریال مورد استفاده برای اجرای سقف شیروانی سبک هستند و همین موضوع وزن کلی سازه را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. این کاهش وزن سازه را در برابر لرزش های ناگهانی مانند زلزله تا حد زیادی مقاوم خواهد کرد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
اشتباهات رایج در ا جرای آردواز

اشتباهات رایج در ا جرای آردواز

آراز سقف تا کنون پروژه های زیادی را برای سازه ها و ساختمان ها به انجام رسانده است و در تمامی پروژه ه ...
مراحل اجرای اردواز و نصب آن

مراحل اجرای اردواز و نصب آن

آراز سقف کلیه پرسنل مورد نیاز برای اجرای آردواز و همچنین اجرای شیروانی را از میان بهترین و حرفه ای ت ...
همه چیز درباره اجرای اردواز

همه چیز درباره اجرای اردواز

برای اجرای آردواز و همچنین سقف شیروانی در صورتیکه به یک تیم زبده و حرفه ای نیاز دارید کافیست تا با ک ...
مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

مصالح مورد استفاده در اجرای سقف شیروانی

در صورتیکه قصد اجرای سقف شیروانی با بهترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی و زیر نظر مهندسان و پرسنل ...
مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

مقایسه سقف شیروانی با سقف صاف

مجموعه آراز سقف مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه اجرای سقف شیروانی و آردواز ...
کاربرد سقف شیروانی

کاربرد سقف شیروانی

آراز سقف از مجموعه هایی است که با در اختیار گرفتن کارشناسان مجرب و همچنین ابزار  آلات پیشرفته ا ...
فواید سقف شیروانی‌

فواید سقف شیروانی‌

آراز سقف از مجموعه های فعال و البته قدیمی در زمینه اجرای سقف شیروانی میباشد که با توجه به بکارگیری ا ...