09124464920 - 02155317489

اجرای شیروانی سقف سوله

10 / 10
از 6 کاربر

سوله هایی که در مناطق پر بارش واقع شده اند باید از سقف های شیب دار برخوردار باشند تا برف و باران بر روی سقف باقی نماند. به این گونه سقف ها که کاربرد بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند شیروانی گفته میشود و در مناطق شمالی کشور  رواج بیشتری پیدا کرده اند. اجرای شیروانی سقف سوله به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد و باید دقت بالایی در کلیه مراحل از جمله طراحی، ساخت و اجرا به خرج داده شود. اجرای شیروانی سقف سوله نیاز به یک گروه متشکل از افراد با تجربه نیاز دارد و افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند نمیتوانند شیروانی استاندارد و مستحکمی را طراحی و اجرا کنند. آراز سقف از سازندگان و مجریان با سابقه شیروانی سقف سوله در کشور میباشد که تا کنون پروژه های زیادی را برای واحد های صنعتی گوناگون از جمله صنایع غذایی، دارویی، تولیدی و ورزشگاه ها به انجام رسانده است.

ساخت شیروانی سقف سوله

آراز سقف در ساخت شیروانی سقف سوله از ورق های رنگی و گالوانیزه در طرح های مختلف از جمله ذوزنقه، کرکره، شادولاین که از ضخامت 50 درصد برخوردار هستند بهره گرفته است. طول کلیه ورق ها بنا به درخواست مشتری به صورت دلخواه انتخاب میشوند اما عرض ورق ها یک متر میباشد. یکی از مهمترین مراحل در ساخت شیروانی سقف سوله آب بندی آن است. آب بندی سقف سوله در این مجموعه با توری، پشم شیشه،‌ سنگ، فوم، کارتن پلاست استفاده میشود که این متریال ها میتوانند از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلوگیری بعمل آورند. در نصب ورق ها از پیچ های مخصوصی با نام سر مته استفاده میشود که این پیچ ها میتوانند ورق را به خوبی در جای خود ثابت نگاه دارند. در هر متر مربع چهار عدد پیچ سرمته از نوع گالوانیزه شده به کار میرود و نگرانی از بابت پایداری و استحکام سازه وجود نخواهد داشت. آراز سقف مفتخر است افراد با متخصص و کار بلدی را به خدمت گرفته است که از سالها تجربه در این زمینه برخوردار هستند و آماده همکاری در پروژه های گوناگون در سراسر کشور میباشد.

 اجرای شیروانی سقف سوله

برای اجرای شیروانی سقف سوله‌ باید تیم تخصصی و حرفه ای را به خدمت بگیرید که در این بین آراز سقف آمادگی خود را برای اجرای شیروانی با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین با دانش روز اعلام میدارد و تعداد پروژه های زیادی را  نیز تا کنون در این زمینه به انجام رسانده است.

سوله هایی که امروزه در اختیار صنایع و واحد های تولیدی قرار دارد از یک سقف برخوردار هستند که این سقف نیز از نوع شیروانی میباشد. اجرای شیروانی سقف سوله از سخت ترین مراحل ساخت و تکمیل سوله محسوب میشود و باید از تجهیزات و همچنین تحصص کافی بدین منظور کمک گرفته شود. برای اجرای شیروانی سقف سوله ابتدا باید متریال های مورد نیاز گرد آوری شوند تا بتوان با جمع آوری این متریال ها ابتدا شیروانی را طراحی و تولید نمود. ورق های رنگی و گالوانیره به همراه اتصالات از جمله متریال هایی هستند که باید برای ساخت سقف گرد آوری شوند و سپس آنها را در محیط کارگاه مونتاژ نمود.

اجرای شیروانی سقف سوله به صورت کاملا اصولی

برای اجرای شیروانی سقف سوله باید روش هایی مورد استفاده قرار گیرند تا بتوان اجرای سقف را به صورت کاملا اصولی به انجام رساند. از مهمترین مراحل اجرای شیروانی سقف سوله آب بندی میباشد که این آب بندی با متریالهای مختلفی قابل انجام است. از متریال های مورد استفاده برای آب بندی سقف سوله میتوان به توری، پشم شیشه، سنگ، فوم و کارتن پلاست اشاره نمود. این متریال ها که برای آب بندی مورد استفاده قرار میگیرند میتوانند از هدر رفت انرژی که بسیار مهم است جلوگیری کنند. در اجرای شیروانی سقف سوله از پیچ های مخصوصی به منظور اتصال ورق ها مورد استفاده قرار میگیرد که این پیچ ها با نام سرمته شناخته میشوند و اتصال بسیار با کیفیت و با ثباتی را ایجاد میکنند. این پیچ ها در هر متر مربع به تعداد ۴ عدد به کار میروند که و میتوانند سازه را تا حد زیادی مستحکم کنند .

کلیه ورق های به کار رفته برای اجرای شیروانی سقف سوله و همچنین اتصالات و پیچ هایی که به  کار میروند از نوع ضد رنگ و ضد آب هستند و همین موضوع عمر و دوام آنها را تا حد زیادی افزایش داده است.

اجرای شیروانی سقف سوله توسط  آراز سقف که یکی از مجریان برتر انواع سقف در کشور میباشد بصورت کاملا اصولی و مطابق با استاندارد های روز جهانی انجام میشود که با دریافت خدمات از این مجموعه علاوه بر تضمین کیفیت خدماتی با تعرفه های مناسب را نیز دریافت خواهید کرد.

سوله های مورد استفاده برای کارخانجات و صنایع و همچنین باشگاه های ورزشی هر یک از نوعی سقف بر روی خود برخوردار هستند که این سقف ها از لحاظ شکل ظاهری با سقف های منازل متفاوت هستند و بصورت شیبدار تولید میشوند. اما اجرای شیروانی سقف سوله کاری کاملا سخت و مشکل میباشد که باید تخصص کافی و لازم در اجرای آن وجود داشته باشد. اجرای شیروانی سقف سوله نیاز به یک کار کارشناسی و همچنین تجهیزاتی نیاز دارد که در نهایت سقف بصورت کاملا اصولی اجرا شود. برای ساخت و اجرای شیروانی سقف سوله از ورق های مخصوصی استفاده میشود که این ورق ها اگر از نوع گالوانیزه انتخاب شوند در نتیجه مقاومت سقف را تا حد زیادی افزایش میدهد و از فرسایش و پوسیدگی آن نیز جلوگیری به عمل می آورند.

اجرای شیروانی سقف سوله بصورت کاملا اصولی

برای اجرای شیروانی سقف سوله‌ همانطور که گفته شد باید اصول و استاندارد ها بخوبی در نظر گرفته شده و پیاده شوند. برای اجرای شیروانی سقف سوله باید ورق های گالوانیزه و رنگی استفاده شود که ضخامت آنها نیز حد اقل ۵۰ درصد باشد. هر چه ضخامت ورق شیروانی بیشتر باشد در نتیجه میتواند طول عمر و دوام طولانی تری نیز داشته باشد. آب بندی مناسب در اجرای شیروانی سقف سوله بسیار مهم است و باید به گونه ای انجام شود که از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورد. توری، پشم شیشه، سنگ، فوم، کارتن از جمله متریال هایی هستند که برای آب بندی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین برای اینکه در اجرای شیروانی سقف سوله به گونه ای عمل شود که سقف به صورت ثابت در جای خود باقی بماند از پیچ های مخصوصی استفاده میشود که این پیچ ها سر مته گفته میشود و  میتوانند ورق را در جای خود به خوبی نگاه دارند. در هر متر چهار عدد پیچ سر مته استفاده میشود که این موضوع در ثابت نگاه داشتن ورق در جای خود تاثیر زیادی دارد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :